søndag den 19. januar 2014

Uddannelse... snart praktik

Nu er juleferien slut. Kan ikke rigtig finde ud af, om en lang juleferie er godt eller skidt... har nydt det, men hold da op, det er svært at komme tilbage på skolebænken efter knap 2½ uges ferie. Heldigvis fik jeg taget mig sammen til at lave en opgave den sidste fridag, så jeg var klar til, at komme tilbage til skolen.

Må dog indrømme at denne skoleperiode bare skal overståes... så er det jo godt, at der kun er 3 uger tilbage. Den kommende uge er forholdsvis ret nem og overskuelig, da de 2 første dage er mere eller mindre case/gruppearbejde, så har vi en dag hvor vi skal prøve handicap idræt (bla. prøve at dyrke sport i en kørestol), og de sidste 2 dage er mere eller mindre afslutning på undervisningen, og meget korte dage. De sidste 2 uger er projekt/specialefag, hvor man enten laver gruppearbejde eller arbejder alene... har bla. om demens i mit specialefag, og da vi har haft en del om det i undervisningen, så (burde det) jo være en smal sag at lave den opgave (sikkert ikke :) )

Men om 3 uger skal jeg så starte i praktik... i en udegruppe. Ved ikke helt om jeg glæder mig, da jeg jo er vant til, at være "inde"... det var nu meget godt i punkt-praktik, så tror det er vejret der gør, at man ikke rigtig ved, om man glæder sig :) Men har hørt at beboerne er rigtig flinke, så det skal nok gå... resten må man jo så  tage som en oplevelse ;)

Når praktikken så er overstået, så kan man jo se enden på det... så må vi se, hvad jeg finder ud af derefter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar