lørdag den 10. august 2013

Give Away... 2 x bøger/romaner

Så fik man sorteret i nogle "gamle" bøger, og fandt faktisk et par stykker, som jeg aldrig har læst, og som jeg nok hellere ikke lige får læst, da jeg har så mange bøger liggende der venter på mig...

Derfor vil jeg prøve, at lave sådan en "Give Away", som også køre på så mange andre blogs... så må jeg se, om der er nogen der har lyst til at deltage :)

Bøgerne du kan vinde er:
Morten Brask - En pige og en dreng
(Fra Gyldendals Bogklubber)
Københavns Universitet, otte år før. Han møder hende første gang til en forelæsning. Hun fortæller om en smerte hun har båret på siden sin tidligste barndom - en smerte som kun kan heles den dag hun får et barn.

En ø i Middelhavet, to år før. Fra en veranda ser han hende i skyggen fra daddelpalmerne i hotellets have. Hun holder en nøgen, fremmed dreng i hånden. Han ved at fra dette øjeblik vil alt forandres mellem dem. Få dage senere stiller hun ham et ultimatum.

En villa fra Frederiksberg, to uger før. En nat vågner han til lyden af hendes stemme. Han finder hende i stuen med telefonen i hånden. Hun siger at de omgående skal tage på hospitalet.

Alting er gået galt. Intet ender som de ventede.

Eddie Thomas Petersen - Kys
(Fra Bonniers Bogklubber)
Frank er en flink fyr. Næsten for meget indimellem. Både som nybagt læge, som kæreste og som ven involverer han sig voldsomt. I Thea og Billy og Lisa - og de andre.

Fælles for denne romans store og brogede persongalleri af yngre mennesker i København - men med mange afstikkere til provinsen - er deres besvær med kærligheden, familien og karrieren.

Det går faktisk brat ned ad bakke flere gange, men gennemgående er der lys og svæv i Eddie Thomas Petersens realistiske, underholdende varme, men usentimentale debutroman.







Det du skal gøre for at deltager, er blot:

1. Følge min blog via "faste læsere" (se højre for bloggen) eller Bloglovin'

2. Skrive en kommentar til dette indlæg, hvilken bog du helst vil have, 
hvis du bliver udtrukket + email, så jeg kan komme i kontakt med dig


Man skal opfylde begge punkter for at deltage...
Denne Give Away slutter 25. august, 23.59
(af en eller anden grund, så kan man ikke altid deltage fra en mobil enhed (mobil + tablet),
så deltag fra en computer)


18 kommentarer:

  1. FØlger på Bloglovin' <3 Hvis jeg er heldig ønsker jeg Morten Brask - En pige og en dreng :)

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  2. følger på bloglovin :) jeg vil godt vinde kys :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne læse Morten Brask :-)

    SvarSlet
  4. Hej Karina og tillykke med din første give away :)

    Jeg vil rigtig gerne deltage og vil gerne læse bogen Kys hvis jeg er den heldige :)

    Du er meget velkommen ind på en "tour" på min blog

    www.spuurspot.blogspot.dk

    Hav en skønherlig dag :)

    jusp@hotmail.dk

    kh June

    SvarSlet
  5. Iih hvor dejligt, man kan altid bruge flere bøger! Vil aller helst vinde "Kys" (:
    - Sandra R. Jensen / Sandrarytterjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg vil helst læse "Kys". Følger via GFC.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  7. Om jeg er den heldige vinder, ønsker jeg mig den fra Morten Brask<3

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  8. Hvis jeg er den heldige vil jeg gerne vinde Morten Brask - En pige og en dreng..

    SvarSlet
  9. Jeg kunne godt tænke mig at læse Morten Brask: "En pige og en dreng" :-)

    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg vil rigtig gerne deltage! Håber på at vinde "En pige og en dreng" hvis jeg bliver den heldige :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  11. Svært valg men tror jeg hopper på KYS.

    Følger dig begge steder.

    -Anette
    gruzlie(a)hotmail(dot)com


    kig forbi min blog og vind et par solbriller tid dig selv, kæresten, bedste veninden, søsteren eller hvem du nu syntes fortener et par nye solbriller http://anettesuniversdk.blogspot.dk/2013/07/hurra-hurra-hurra-3-ar-3-give-away.html

    SvarSlet
  12. Jeg kunne godt tænke mig "En pige og en dreng" hvis jeg er så heldig at vinde.
    Mvh. Kathrine H. Hansen
    kathrine0909@gmail.com

    SvarSlet
  13. vil gerne vinde en pige og en dreng, hvis jeg vinder.
    kamilla.rasmussen88@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg har gjort det hele, og uuuh.. Det lyder som to meget spændende bøger.. Det er lidt svært at vælge, men jeg tror, jeg hopper på KYS :-)

    Camilla Mille Torp
    milletorp@gmail.com

    // www.millelove.com

    SvarSlet
  15. Som ærke læsehest, bogorm og andre litterære dyr kan jeg kun klappe i mine små hænder af denne give-away. Thumbs up, for den er for fed! :-D

    Hvis jeg vinder, vil jeg meget gerne modtage "En pige og en dreng" - jeg synes virkelig, at den lyder kanonspændende! :-)

    xoxo
    PRESMA / www.presma.dk <--- Folk er velkommen til at kigge forbi! :-)

    SvarSlet
  16. Jeg følger på bloglovin, og kunne godt tænke mig at vinde "en pige og en dreng"
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  17. Fin give away!
    Jeg følger via Bloglovin og kunne godt tænke mig at vinde -Morten Brask - En pige og en dreng

    Pia Lyng Madsen
    Pialyng@live.dk
    www.Moenneberg.blogspot.com

    SvarSlet