tirsdag den 6. august 2013

Nu med telmore

Så fik man ændret sit teleselskab på mobilen (igen)... Jeg har ellers altid, indtil for nogle år siden, hvor jeg skulle ha' en ny mobil, været meget tilfreds kunde hos CBB. Men så skulle man have ny mobil, og var "tvunget" til at have Telia... har før været kunde hos Telia, men var absolut ikke tilfreds dengang... men må sige, at jeg har været tilfreds denne gang, og havde det da også i 3 år.... uden nogle problemer. Dog kan man ikke rigtig gør brug af alle deres "fordele" når man ikke bor i storbyen :)

Men så fik man en snak med en Fullrate sælger nede i byen... og har kun hørt godt om fullrate, og synes tilbudet var bedre end Telia, så derfor sagde jeg ja (sælger havde også garanteret bedre dækning end Telia, da de køre på Telenor's net)... Jeg skal da lige love for, at jeg absolut ikke var tilfreds med Fullrate... aldrig har jeg haft et så langsomt mobil net, der var ind imellem ikke dækning.... der var ikke engang dækning i Herning (og så lige på et tidspunkt hvor man var afhængig af den, da man skulle mødes med nogle på et "ikke aftalt mødested"... hmmm, så nej, der er ikke bedre dækning med fullrate (anbefales ikke herfra, hvis nogle skulle være i tvivl)...

Men nu er jeg så blevet kunde hos Telmore... blev introduceret til en pakke, der lige passer til mig af en veninde. En masse tale - taler dog ikke i 10 timer, så det jeg ikke bruger, kan overføres til en anden måned (tror dog aldrig jeg kommer til at gøre brug af det), fri sms/mms... lidt data og så fri musik. Har kun haft Telmore i kort tid, men har allerede haft meget gavn af den frie musik... hvad skulle jeg gøre uden musikken i min hverdag - så nu er der ikke en masse musik der ligger og optager plads på mobilen længere.
De er nu også meget søde hos telmore... havde lavet abonnement hos dem FØR de fik kampagne på deres Fri musik abonnement, så skulle sådan set betale 149kr hver måned... men ville da lige høre, om jeg ikke også ville få det til 99kr, for var jo egentlig ikke helt kunde endnu, da jeg først fik det et par dage efter... fik besked tilbage: Det kan du tro.... så ja, jeg kan kun anbefale Telmore, indtil videre... har jo kun haft det i et par dage :p


Dette var et indlæg for, at fortælle hvor stor forskel der kan være på mobil abonnementer... nogle ved man med det samme er noget *BIIP*, nogle kan blive bedre, og så er der også dem hvor man er tilfredse med det samme...

Måske du har haft lign. oplevelser :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar