søndag den 24. november 2013

50 års jubilæum - Løkken Skole

Overskriften siger jo det meste... men 23. november tog jeg til 50 års jubilæum på Løkken skole (gik i 8 - 10 klasse på den skole). Havde egentlig valgt ikke at tage med, men havde fået kontakt med en gammel veninde fra dengang, som spurgte om jeg ikke skulle med... så valgte at tage med alligevel. Det ville da også være sjovt, at se de gamle klassekammerater igen.

Vi aftalte, at hun skulle komme forbi Stoholm og hente mig, og så kunne vi overnatte hos hendes forældre, som stadigvæk boede samme sted, så det kunne jo ikke være nemmere.
Var sådan lidt... gad vide om vi stadigvæk "klinger godt sammen" her 20år efter uden kontakt, og har vi noget at snakke om. Men det skal jeg da lige love for, at vi gør... måske endda endnu bedre end vi gjorde dengang :) Der var i hvert fald ikke mange minutter vi IKKE snakkede om "de gode gamle dage", og hvad vi havde lavet de sidste 20 år... og fik da også lige en lille opdatering om, hvad de andre fra klassen "lavede"... i hvert fald dem der stadigvæk bor i nærheden af Løkken.

Det var rigtig hyggeligt at møde min venindes familie igen, og selvom der var sket meget i deres hus, og det så helt anderledes ud, så var det stadigvæk, som da man var der for 20 år siden... hyggeligt hjem, med rare mennesker :)

Selve festen var nok ikke så meget wow, for der kom for det første ikke ret mange fra "vores" klasse... det var mere "løkken klassen" der deltog i festen, men der var da 2 andre fra klassen, dog kunne jeg slet ikke genkende den ene, men det viste sig dog også, at han gik ud af 3. klasse (jeg begynde i den klasse i 3.), og derefter var han på Løkken skole... men har efterfølgende fundet ud af, hvem han er (det hjælper, at kigge på gamle klassebilleder) :)
Maden var måske hellere ikke det bedste, men den var ok... især forretten :)
Jeg fik det meste af festen til at gå med, at snakke med min veninde, og gå rundt til andre bekendte fra nogle andre klasser og hilse på dem... det var godt, at se dem igen irl... og ikke bare på FB. Skal da også helt sikkert en tur tilbage til Løkken og besøge nogle af dem, og se hvordan de har det... det er jo ikke så meget man får snakket til sådan en fest, når man skal rundt til alle :)

Dagen efter havde vi en hyggelig formiddag/middag sammen med min venindes forældre. Fik da en masse julegran/mos med hjem, og vi var også lige en tur forbi vores gamle klasselærer... og blev da overrasket over, at hun faktisk kunne huske mig... det er nu alligevel over 25år siden, hun var vores klasselærer :)

Men alt i alt, var det en god tur... fik ikke taget nogle billeder - Det var der slet ikke tid til ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar