tirsdag den 16. juni 2009

Sygehus ophold: Dag 15 - Mandag

D. 15. juni 2009
-----------------------

I dag blev drengen så 2 uger gammel... som tiden dog går! De forandre sig jo for hver dag der går... som I ville kunne se, når jeg engang får mulighed for at lægge billeder ind i dagbogen igen smiley

I dag var jeg en tur nede i byen om formiddagen, hvor der blev tid til at købe lidt nyt tøj til mig selv, men fik også købt nogle bodystockinger til drengene i str. lille (str. 50), så de ikke skal ligge i det alt for store sygehus tøj...

Senere på eftermiddagen kom farmand forbi og tog drengene et par timer, så jeg kunne sove lidt, og få indhentet noget af den søvn som jeg ikke fik om natten, så det var dejligt.

Drengene blev vejet igen i dag...
Tobias: 3265g
Andreas: 2995g

Ingen kommentarer:

Send en kommentar