tirsdag den 3. september 2013

Fødselsdag

2 september fyldte jeg år, og jeg plejer (næsten) altid at holde fødselsdag weekenden efter, da jeg synes det er mest rigtigt... men i år kunne det ikke lade sig gøre, så derfor holdt jeg fødselsdag weekenden før.

Fredag 30 august, blev holdt sammen med søskende og venner, og da vi har talt om at tage ud og bowle et par gange, synes jeg det var oplagt, at afslutte fødselsdagen med noget bowling...

Startede ud med noget godt og spise... havde i den sidste måned gået og tænkt på hvad det skulle være, men var helt blank, og dagen før fik jeg en god (og anderledes) opskrift på noget svinemørbrad.. og det smagte faktisk rigtig godt.
Til dessert fik vi lakrids cupcakes og is... og så kunne gæsterne inkl. mig selv ikke spise mere :)

Havde bestilt 2 baner til bowling, og da jeg havde fået et tilbud der hed 2 timer, betal for 1, så skulle vi da selvfølgelig spille i 2 timer, selvom jeg var lidt i tvivl om folk nu også gad/kunne spille i 2 timer... men det gik fint, og tiden løb super stærkt.


Aften efter stod den igen på fødselsdag... denne gang mine forældre og svigerfamilien - vi har ikke rigtig plads til hele familien, så invitere helst over 2 gange hvis det kan lade sig gøre (kan være lidt klemt når vi alle er samlet)
Vi havde en rigtig god aften... Her fik vi indbagt mørbrad, rodfrugter og salat... til dessert stod den på lagkage (med lime mousse) og is


Opskrifter:
Lakrids Cupcakes
Lagkage med lime mousse (kommer senere)
Svinemørbrad med tomat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar