søndag den 22. september 2013

Kagemesse i Vejle

D. 21 september var der kagemesse (KageEvent) i Vejle, og da jeg ikke kom afsted alligevel sidste år, så ville jeg jo rigtig gerne afsted i år, da jeg havde hørt så meget godt om det. Min veninde Nør var så sød at tage med mig, så det var jo dejligt... og et plus at hun kunne køre, så vi ikke skulle tænke på offentlig transport, og holde øje med tiden, da vi skulle være hjemme på et bestemt tid (tøsefest, som du også kan læse om her på bloggen).

Da vi ankom til kagemessen, må jeg indrømme at jeg blev lidt skuffet og tænke "er det det"... vi gav 40kr for at komme ind, (har altid undret mig, at man skal betale for at komme til messer, hvor der næsten hun er stande hvor man skal købe noget)... og da vi kom ind i salen, som var på størrelse med en lille gymnastiksal, og så, at der var omkring seks stande der havde noget med kager at gøre + en stor stand der solgte brød, øl, chokolade m.m. tog det ikke mange minutter at gå rundt og kigge. Vi tog en ekstra tur, hvor vi kiggede lidt mere og fandt nogle småting som vi kunne bruge - vi skulle da ha' noget med hjem efter den lange køretur.

Har ikke så meget andet at skrive til dette, andet end, at man nok skal tage på den store kagemesse "Cake World Nordic" over i Bella centeret... engang - bliver desværre ikke i år 2014 :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar