fredag den 13. september 2013

Ny uddannelse

2. september var dagen hvor jeg startede på ny uddannelse - som SSH (social og sundhedshjælper). Har længe gået og tænkt, at det skulle være, at man skulle få papirer på det man kan som hjælper, nu jeg har arbejdet 4-5 år som ufaglært.
Og nu jeg kunne få både merit i dansk, engelsk og 1. praktik + voksenelevløn, så var der jo ikke så meget at tænke over... ved at bruge 10 måneder på lidt viden/teori, ville jeg få bedre mulighed for at få arbejde + jeg vil stige lidt i løn, så det var da bare at komme i gang.

Nu har jeg været på skolen i 14 dage, og må da sige, at det er hårdt at starte i skole igen... selvom det kun er ca. 1 år siden jeg sidst var på skolebænken. Men har fået at vide, at det er de første 14 dage der er hårdest da det er meget intro = meget information.
Så nu ser jeg frem til at komme rigtig igang, og komme ud og se hvor jeg skal i praktik henne... man kan jo håbe på her i Stoholm, da jeg ikke har været i ude-gruppen... men nu må vi se :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar